Цифрові трансформації дозволяють Університету швидко реагувати на виклики сьогодення

    Ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор Цепенда 13 жовтня 2021 р. виступив на круглому столі, присвяченому цифровим трансформаціям в освіті та суспільстві. Цей кластерний захід відбувався в онлайн форматі і був організований Національним офісом Erasmus+ Ukraine (EU-funded Project).

    Ректор Університету зазначив, що з 2015 р. у закладі вищої освіти реалізовується 5 проєктів розбудови потенціалу вищої освіти: GameHub; ITE-VET; GeSt; MoPED; MultiEd. Всі ці проєкти сприяли відкриттю сучасних оснащених комп’ютерною технікою та мультимедійними засобами лабораторій, класів, центрів, які використовувались для запровадження як стаціонарного навчання так і дистанційного. Зокрема, вигідними і зручними стали для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» і ОР «Магістр» Факультету історії, політології і міжнародних відносин.

    Викладачі Університету проходили в рамках проєктів чисельні тренінги та майстер класи щодо розробки дистанційних курсів із використанням ефективних і сучасних онлайн інструментів і методик. Всі оновлені чи розроблені в рамках проєктів дисципліни були викладені на електронних платформах Moodle та Google Classroom.

    На переконання ректора, «саме завдяки проєктній діяльності перехід на дистанційне навчання під час пандемії відбувався в університеті значно легше».

    ДОВІДКОВО. Проєкт MoPED: 1) На підставі проведеного дослідження було побудовано моделі стандарту цифрової компетентності викладача вищого закладу освіти та вчителя середнього закладу освіти. 2) Розроблені та впроваджені тренінги для вчителів середніх закладів освіти щодо використання різних сучасних онлайн методик, методів та інструментів при розробці та викладанні STEAM дисциплін. Протягом проєкту понад 500 вчителів шкіл (і їх кількість постійно зростає) успішно пройшли такі тренінги при створених в рамках проєкту 6 центрах. Ці знання та навички виявились особливо корисними при переході на дистанційне навчання.