Студенти групи СОІ-31 мали змогу ознайомитися з досвідом педагогічної діяльності вчителя історії, директора Чортківського ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 2, кандидата історичних наук Руслана Кульчицького. Випускник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, він має педагогічний стаж роботи 24 роки, автор близько 30 наукових і навчально-методичних публікацій. У 2016 р. Р.В.Кульчицький захистив дисертацію «Громадсько-політична діяльність Івана Макуха (1872–1946 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук у спеціалізованій вченій раді Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника. Під його керівництвом учні регулярно стають призерами різних етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії.
Досвідчений педагог поділився зі студентами у формі мультимедійної презентації власним баченням місця і ролі молодих педагогів у реформуванні шкільної освіти в сучасній Україні. Зокрема, мету Нової української школи він бачить, насамперед, у «дитиноцентризмі»: «Школа для дитини, а не дитина для школи». Необхідно створити комфортні умови для учня, щоб у школу приємно було ходити. Вчителі повинні всіляко підтримувати серед учнів творчий підхід, стимулювати глибоке вивчення навчального матеріалу з використанням новітніх форм і методів роботи, зокрема комп’ютерних технологій, відеоматеріалів та ін. Водночас у своїй роботі педагог повинен використовувати елементи позакласної роботи, патріотично-виховні заходи, що було показано на конкретних прикладах.
Руслан Володимирович звернув увагу на вимоги для молодого вчителя, який приходить працювати до школи. На його думку, досвідчені педагоги обов’язково мають надавати методичну допомогу, корисні поради вчителям молодого віку: «Але понад усе, – наголосив він, – старанність, любов до учнів, вміння розуміти дітей – це головні критерії для вчителя-початківця».