У студентів ІV курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» триває цільова педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. У зв’язку із запровадженням на Прикарпатті жорсткого карантину через критичну ситуацію із поширенням Covid-19 усі заклади освіти Івано-Франківської області переведені на дистанційну форму навчання.
19 лютого 2021 р. на онлайн-платформі Google Meet студент групи СОІ-41 Андрій Бойда провів два онлайн-уроки зі школярами 8-А та 8-Б класів ліцею № 7 Івано-Франківської міської ради, на якому були присутні керівник-методист, кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України і методики викладання історії А.З. Королько і вчитель історії та правознавства, кандидат історичних наук цього закладу загальної середньої освіти Н.М. Сидорик.
За допомогою використання інноваційних технологій, домашнє завдання в формі тестів учнів було перевірене на платформі Google. Результати перевірених молодим педагогом-практикантом завдань засвідчують, що школярі володіють матеріалом і набутими знаннями. Середній бал за тести дорівнював 9–10 балам з 12 можливих. Під час введення уроків засвоєння учнями нового матеріалу відбувалося за допомогою демонстрації ілюстративного матеріалу в формі презентації, під час якого студент-практикант застосував інтерактивні методи і вправи «Займи позицію», «Прес», «Мозковий штурм», «Логічний ланцюжок Квінтиліана». Загалом, під час уроків, діти виявили високу усну активність та охоче взаємодіяли з новим для них вчителем.
Після завершення обох онлайн-уроків між керівниками цільової педагогічної практики Надією Михайлівною Сидорик (заклад загальної середньої освіти) і Андрієм Зіновійовичем Корольком (заклад вищої освіти) відбулася коротка нарада, де були заслухані побажання та рекомендації стосовно ведення Андрієм Бойдою навчальних занять. Надія Михайлівна переконана, що практикант природжений вчитель, котрий вміє знаходити підхід до кожного учня та рекомендувала йому працювати на педагогічній ниві після здобуття вищої освіти. В цілому, за її словами, Андрій Бойда якісно справляється з покладеними на нього завданнями, адже він здобув зацікавленість, повагу та жваву взаємодію з боку довірених йому школярів.
Надіємося, що цільова педагогічна практика у закладах загальної середньої освіти буде спрямована на конкретну професіоналізацію та збільшить можливості самореалізації студентів – майбутніх учителів історії і суспільствознавчих предметів, мобілізує особистісний потенціал та виявить приховані здібності молодих людей, забезпечить появу ідей у ситуації вирішення педагогічної проблеми, допоможе усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.