У студентів ІV курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (денна форма навчання) триває виробнича цільова педагогічна практика. У зв’язку із запровадженням на Прикарпатті жорсткого карантину через критичну ситуацію із поширенням Covid-19 усі заклади освіти Івано-Франківської області переведені на дистанційну форму навчання. Щоправда, частина студентів, які проживають за межами нашої області, і де карантинні обмеження не такі сурові, можуть виточувати свою педагогічну майстерність у роботі зі школярами безпосередньо у закладах загальної середньої освіти.
Таку можливість має студентка ІV курсу денної форми навчання цієї спеціальності Тетяна Рівіс, яка проводить уроки і виховні заходи зі школярами в одній із шкіл м. Хуст Закарпатської області.
«Я вважаю, що проходження виробничої цільової педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти є цінним досвідом, для кожного з нас! Бо є можливість на практиці подивитися весь навчальний процес «зсередини». А також, перевірити самому свої вміння і знання, здобуті під час навчання. Під час проходження практики, спрямовую навчальний матеріал на розвиток предметних та загальних компетентностей учнів. Використовую різні форми роботи. Також, намагаюсь використовувати різноманітні прийоми та методи навчання. Найцікавішими для учнів виявилися такі методи: «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», «Мікрофон», «Асоціативний кущ», метод проєктів, «Архітектурні пазли», «Реконструктор», навчальні дискусії. Цього тижня провела виховний захід присвяченій актуальній і важливій темі сучасності «Обережно – кіберсталкінг!». Разом з учнями розкрили позитивні і негативні сторони соцмереж, месенджерів. А також поговорили про небезпеку в мережі, а саме про інтернет-переслідування, та як захистити себе від цього. Загалом впродовж практики вдосконалюю свої вміння та знання. І вдячна за таку можливість і досвід» – відзначає Тетяна Рівіс по завершенню четвертого тижня практики.
Сподіваємося, що виробнича цільова педагогічна практика в ЗЗСО буде належним чином спрямована на конкретну професіоналізацію студентки-практикантки та збільшить можливості її самореалізації, мобілізує особистісний потенціал та спонукатиме виявленню прихованих здібностей молодого педагога, забезпечить появі новаторських ідей, загалом допоможе усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.