9 лютого 2022 р. у рамках проходження студентами другого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» студентка СОІ–22 Марія Перегінчук за допомогою платформи Google Meet провела заняття для вихованців гуртка Городенківської філії (керівник – Василь Миколайович Гнатишин) Івано-Франківського обласного державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді у с. Сороки Городенківської територіальної громади Коломийського району за участю керівниці гуртка Вікторії Романівни Бойчук, керівника-методиста від кафедри історії України і методики викладання історії Андрія Зіновійовича Королька та студентки-практикантки групи СОІ–22 Аліни Зварич.
Тема гурткового заняття – «Історико-архітектурні пам’ятки Городенківщини». У формі візуалізованої презентації студентка-практикантка звернула увагу зміст поняття «архітектура», вказала і пояснила, які є архітектурні стилі, проаналізувала історико-архітекутрні пам’ятки свого рідного села с. Сороки, охарактеризувала історико-архітектурні пам’ятки Городенківщини, зокрема сфокусувала увагу на найяскравіші церкви і храми, музеї і замки рідного краю.
Наприкінці заняття після ознайомлення з пам’ятками рідного краю була проведена невеличка вправа-вікторина «Звідки пам’ятка?». Студентка-практикантка також підготувала такі запитання для вихованців гуртка «Історичне краєзнавство»: «Яка пам’ятка вам найбільше сподобалась?», «Яку пам’ятку хотіли б відвідати або ж вже відвідували?».
На завершення відбулося обговорення проведеного гурткового заходу за участю керівника гуртка «Історичне краєзнавство» Вікторії Романівни Бойчук, керівника-методиста від кафедри історії України і методики викладання історії Андрія Зіновійовича Королька та студентки-практикантки групи СОІ–2 Аліни Зварич, яка відвідала заняття своєї колегині.
Такі заняття необхідні для здобувачів вищої освіти, майбутніх вчителів історії і громадянської освіти, керівників гурткової роботи, оскільки у студентів-практикантів виточується педагогічна майстерність, екстрапольована для якісного проведення позакласної гурткової роботи. Це, у свою чергу, дозволить: підняти рівень знання, уміння і практичні навички наших студентів, отримати здобуті фахові знання про рідний край, про джерела цих знань, способи їх використання, форми організації краєзнавчої діяльності вихованців гуртків; засвоїти і поглибити теоретичні та практичні знання, уміння і навички студентів з організації історико-краєзнавчої, пошукової, музейної, пам’яткоохоронної роботи; поглибити здатність якісного проведення занять з вивчення рідного краю в гуртковій шкільній і позашкільній освіті, використовуючи сучасні технології навчання. Така підготовка не просто бажана, вона необхідна і витікає з нормативних вимог до організації освітньо-виховного процесу, безперервної історичної освіти в Україні.