30 травня 2022 р. відбувся онлайн-захист курсових робіт студентів ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (заочна форма навчання) з методики викладання історії і психолого-педагогічних дисциплін. До складу комісії, яка оцінювала захист курсових робіт студентів, ввійшли викладачі кафедри історії України і методики викладання історії Факультету історії, політології і міжнародних відносин О.І. Єгрешій, А.З. Королько і Б.В. Паска та кафедри соціальної психології Факультету психології В.І. Сметаняк.
У своїх виступах під час захисту результатів своїх кваліфікаційних робіт з методики викладання історії, психолого-педагогічних дисциплін та організації краєзнавчої роботи у закладах загальної середньої освіти і закладах позашкільної освіти студенти звернули увагу на аргументованість вибору теми дослідження та її розкриття, підтвердили вільне володіння матеріалом, окреслили ступінь самостійності у виконанні роботи, визначили особистий внесок (наукову новизну) автора в роботу.
Тематика курсових робіт цього року виявилася різноманітною: психологічні особливості конфліктів в системі «вчитель–учень» («студент-викладач») та способи їх подолання; формування світогляду в юнацькому віці; роль гри в навчальному процесі; виховання патріотизму учнів на уроках історії України в 11 класі; творча спадщина відомих діячів України та її застосування в практиці морального і патріотичного виховання учнів; формування медіакомпетентності школярів на уроках історії; документальні історичні фільми як засіб мотивації до навчання на уроках історії (10–11 класи); викладання історії України в 10 класі засобом використання художньої літератури; музейні заклади Прикарпаття у системі національно-патріотичного виховання школярів краю; фольклор як засіб морально-етичного виховання учнів; позакласна гурткова робота з вивчення топоніміки рідного краю; тощо.
Підготувавши візуалізовані презентації результатів своїх досліджень, студенти вміло вели себе під час захисту своїх робіт, показали чіткість, логічність, послідовність, лаконічність викладеного матеріалу. Разом з тим, спостерігалася компетентність, вичерпність відповідей у більшості молодих дослідниць на запитання членів комісії, викладачів кафедри історії України і методики викладання історії і кафедри соціальної психології та своїх колег-студентів, а також етикет та культура спілкування учасників, активна кваліфікована участь у дискусії.
Цьому передувала кропітка праця, проведені консультації з науковими керівниками. Сподіваємося, що досвід написання такого виду кваліфікаційних робіт стане в пригоді студентам, які обрали педагогічну професію. А дехто зі студентів вже сьогодні працюють у закладах загальної середньої освіти і закладах позашкільної освіти, діляться своїм досвідом роботи, а, разом з тим, зможуть серед школярів впроваджувати окремі результати свого курсового дослідження.