12 січня 2023 р. відбувся науково-методологічний семінар викладачів кафедри історії України і методики викладання історії. З науково-методологічними доповідями виступили три викладачі кафедри: доктор історичних наук, професор Пилипів І. В., кандидат історичних наук, доцент Міщук А. І., кандидат історичних наук, асистент Паска Б. В.
Тема виступу на науково-методологічному семінарі доктора історичних наук, професора Ігоря Пилипіва «Формування національної свідомості та патріотизму на уроках історії в школі у процесі вивчення історії Української Греко-Католицької Церкви» була акцентована на характеристиці методичних аспектів вивчення історії релігії і церкви під час викладання на уроках історії України в 11 класі.
Кандидат історичних наук, доцент кафедри Андрій Міщук виступив із доповіддю на тему «Львівська історична школа – умови формування та тематика досліджень». Доповідач відзначив значення наукового семінару «Історичні вправи», який проводив М. Грушевський у Львівському університеті, як інституційної основи впливу на дослідницькі настрої та творчі інтереси студентів. Наголошено на важливості для наукового розвитку учнів школи їх участі в історико-філософській секції Наукового товариства імені Т. Шевченка. Акцентовано увагу на тому, що науково-педагогічна діяльність М. Грушевського сприяла підготовці в Галичині цілої плеяди дослідників української історії. А. Міщук, акцентував на важливості використання матеріалу у шкільній та позашкільній роботі вчителя історії.
У доповіді кандидата історичних наук, асистента кафедри Богдана Паски «Особливості використання історичних карт на уроках історії у старшій школі» було проаналізовано роль і значення історичних карт під час навчального процесу з історичних предметів, місце просторової компетентності у навчальній програмі інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія». Наголошено на різних способах окреслення історичного простору на історичних картах, особливостях формування картоаналітичних навичок, а також використанню електронних ресурсів під час роботи з історичними картами.
Доповіді викликали значний інтерес і зацікавлення серед членів кафедри. Тривали плідні дискусії, основні аргументи яких стали основою для вироблення спільного рішення науково-методологічного семінарів викладачів кафедри історії України і методики викладання історії про неабияку важливість використання результатів цих досліджень у навчальному процесі в закладах вищої, передвищої, загальної середньої і позашкільної освіти.