На початку червня відбулося фінальне засідання конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти.
Студентка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спеціальності 075 Маркетинг другого (магістерського рівня) Ольга Пилипюк була нагороджена дипломом переможця II ступеня другий магістерський PBO (керівник професор Іван Благун).
До участі в конкурсі було представлено: 25 кваліфікаційних робіт бакалаврів; 33 кваліфікаційних робіт магістрів. 14 ВУЗів з різних регіонів України.
Мета конкурсу – підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти, що сприятиме розвитку підприємницької діяльності та задоволенню існуючої потреби у кваліфікованих фахівцях; покращення співпраці зі стейкґолдерами в цілому та роботодавцями і практиками зокрема; залучення та заохочення талановитої молоді до науково-дослідної діяльності у сфері маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами; розвиток здатності у здобувачів вищої освіти застосовувати міждисциплінарний й міжгалузевий підхід та поєднувати уміння, знання й навики з різних галузей; забезпечення підготовки фахівців, які володіють сучасним креативним, інноваційним і прикладним інструментарієм маркетингу, реклами, digital-комунікацій, брендингу, філології, україністики та імплементація європейських цінностей; поширення кращих практик написання кваліфікаційних робіт.
Над оцінюванням робіт працювала комісія у складі: Ольга Гончар – професор кафедри економічної теорії, підприємництва і торгівлі Хмельницького національного університету – голова; Анатолій Тельнов – завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету, заступник голови; Ольга Маслак – завідувачка кафедри економіки Кременчуцького національного університету ім. Михайла Остроградського; Алла Ткаченко – завідувачка кафедри «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» НУ «Запорізька політехніка»; Олег Кузьмак – професор кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету; Ірина Поліщук – завідувачка кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Петро Пуцентейло – професор кафедри бізнес-аналітики та інноваційного інжинірингу Західноукраїнського національного університету; Юлія Шипуліна – професор кафедри маркетингу національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».
До участі в засіданні долучилися проректор з навчально-педагогічної роботи Хмельницького національного університету Віктор Лопатовський, який відмітив важливість популяризації маркетингового аспекту для різних економічних спеціальностей.
Декан факультету економіки і управління Віталій Карпенко наголосив, що конкурс відбувся в новому форматі та, незважаючи на це, до участі долучилася значна кількість ВУЗів з різних регіонів України.