20 листопада 2023 р. за допомогою сервісу платформи Google Meet відбулася підсумкова нарада з питань виробничої (педагогічної) практики для студентів ІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (денна і заочна форма навчання).
Керівник практики викладач кафедри історії України і методики викладання історії Т.В. Галицька-Дідух ознайомила студентів про вчасне і правильне оформлення документації виробничої (педагогічної) практики (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт про проходження практики, конспекти проведених занять (лекційних, семінарських пар, уроків) у ЗВО і ЗЗСО, конспект виховного заходу, конспект позакласного заходу, психолого-педагогічна характеристика на учнівський клас, аналіз відвіданого заняття студента-одногрупника, індивідуальне завдання, заліковий лист результатів практики, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від закладу вищої освіти про проходження практики).
Нагадаємо, що для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (денна і заочна форма навчання) практика була розділена на дві частини, тривала вісім тижнів. Відповідно, для денної форми навчання з 25 вересня по 17 листопада 2023 р.: перша – виробнича педагогічна асистентська практика в закладах вищої освіти (25 вересня – 20 жовтня 2023 р.); друга – виробнича педагогічної практика в закладах загальної середньої освіти (23 жовтня – 17 листопада 2023 р.); для заочної форми навчання з 18 вересня по 10 листопада 2023 р.: перша – виробнича педагогічна асистентська практика в ЗВО (18 вересня – 13 жовтня 2023 р.); друга – виробнича педагогічної практика в ЗЗСО (16 жовтня – 10 листопада 2023 р.).
Віримо, що студенти якісно оволоділи професійним досвідом педагогічної роботи, навчилися оцінювати та аналізувати дії вчителя та учнів. Молодий практикант – викладач ЗВО і вчитель ЗЗСО, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань сприятиме вивчення передового педагогічного досвіду старших наставників, вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.