22 лютого 2024 р. відбулася підсумкова нарада з питань виробничої історико-краєзнавчої практики в закладах позашкільної освіти для студентів ІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (денна форма навчання) за участю її керівників від закладу вищої освіти викладачів кафедри історії України і методики викладання історії А.З. Королька і Л.Р. Дрогомирецької.
Керівники-методисти практики А.З. Королько і Л.Р. Дрогомирецька ознайомили студентів про вчасне і правильне оформлення документації виробничої історико-краєзнавчої практики в ЗПО (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт про проходження практики, конспекти гурткових занять, конспект виховного заходу, психолого-педагогічна характеристика на вихованця гуртка/секції, індивідуальне завдання, заліковий лист результатів практики, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від закладу вищої освіти про проходження практики). Цьогоріч базами виробничої історико-краєзнавчої практики стали заклади позашкільної освіти – Центр освітніх інновацій Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківський міський Центр патріотичного виховання учнівської молоді імені Степана Бандери Івано-Франківської міської ради, Центр туризму і краєзнавства учнівської молоді Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, Івано-Франківське обласне відділення Малої академії наук України, Мала академія наук учнівської молоді Івано-Франківської міської ради.
Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики студентами. Студенти груп СОІ–21 і СОІ–22 Тетяна Вівчаренко, Анна Біднік, Діана Зобків, Ангеліна Павлів, Вікторія Маланюк, Христина Миронюк, Надія Гайко, Роман Матіїв, Вікторія Лисюк, Ольга Романюк поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час виробничої історико-краєзнавчої практики вони зуміли поглибити і закріпити знання із фахових дисциплін, виробити навички педагогічної праці, удосконалити сформовані методичні уміння. Практиканти вчилися спостерігати й аналізувати заняття гуртків/секцій, творчо використовувати досвід кращих керівників гурткової роботи у закладах позашкільної освіти. У процесі вказаної практики студенти оволоділи умінням проводити гурткові/секційні заняття різних типів, пов’язані з вивченням рідного краю, використовуючи ефективні методи і прийоми навчання як систему цілеспрямованих дій для організації пізнавальної і практичної діяльності здобувачів освіти та вихованців гуртків.
Віримо, що студенти якісно оволоділи первинним професійним досвідом історико-краєзнавчої роботи, навчилися оцінювати та аналізувати дії керівника і вихованців гуртка/секції. Молодий практикант – керівник гурткової роботи, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань вивчення передового педагогічного досвіду керівників гурткової роботи вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.