Сьогодні відбулась зустріч найпопулярніших за кількістю підписників блогерів з числа наших студентів, які подали заявку на участь у рейтингах «ТОП БЛОГЕР ПНУ» у соціальних мережах Instagram, Telegram та Tiktok, з ректором Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігорем Цепендою.
Участь у конкурсі «ТОП БЛОГЕР ПНУ» взяли студенти: факультету психології – Богдана Юрків, Альона Комаринська, Світлана Дігтяр; факультету філології – Діана Петрунько, Валя Сковронська; факультету природничих наук — Вікторія Задарко, Антон Карбівський; факультету історії, політології і міжнародних відносин – Володимир Куртяник, Віктор Лазарович, Андрій Марич; Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ – Олена Кошик, Тетяна Николайчук; Навчально-наукового інституту мистецтв – Віталій Гищук, Софія Петрів, Наталя Паланиця; факультету іноземних мов – Віталія Хацевич; факультету математики та інформатики – Анастасія Хабурська; фізико-технічного факультету – Андрій Купчак; педагогічного факультету – Діана Бухвак; Коломийського навчально-наукового інституту – Вікторія Мотрук; економічного факультету – Андрій Бігун; факультету туризму – Данило Чвирук, Назарій Шатрук.
Всі вони отримали відзнаку TOP BLOGGERS AWARD PNU 2024!
Отже РЕЙТИНГИ найкращих інфлюенсерів, що здобувають освіту у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника:
ТОП БЛОГЕРИ ТЕЛЕГРАМ
- Андрій Бігун ТГ-канал ПНУ Life 8113 підписників https://t.me/pnulifeЕкономічний факультет, «Маркетинг», 4 курс.
- Андрій Купчак Ані-ма-ра 4443 підписників https://t.me/animaraФізико-технічний факультет, 3 курс
ТОП БЛОГЕРИ ІНСТАГРАМ
- Діана Бухвак 26,2 тис. підписників @diianesa
- Віктор Лазарович 17,6 тис. @_lazarovych
- Антон Карбівський 11,2 тис. @karbivskiyy
- Данило Чвирук 11,2 тис. @strike.football7
- Софія Петрів 5230 @sonyapetriv
- Віталій Гищук 3899 @hyshchukkk
- Вікторія Мотрук 2643 @_.v.i.c.t.o.r.i.a._azuza._
- Андрій Марич 2457 @marych_a_v
- Світлана Дігтяр 1960 @s.digtyar
- Анастасія Хабурська 1065 @_habyrskaaa_
- Назарій Шатрук 522 @svit_ochyma_hutsuliv
- Наталя Паланиця 504 @nataiia_2004
- Вікторія Задарко 312 підписників @_zadarko_
ТОП БЛОГЕРОМ за кількістю підписників у номінації найкращий ТІКТОКЕР став Данило Чвирук – студент факультету туризму, 4 курс.
Також ДАНИЛО ЧВИРУК разом із командою, до складу якої входять Василь КОВТАШ та Назар ГАНУЩАК є НАЙКРАЩИМИ СЕРЕД БЛОГЕРІВ У ВСІХ НОМІНАЦІЯХ.
ТОП БЛОГЕРИ ТІК-ТОК
- Данило Чвирук 75,1 тис. @strike.football7
- Альона Комаринська 49,9 тис. @yyourlaughh
- Діана Петрунько 20,6 тис підписників @_dianyshkaa_
- Олена Кошик 13,3 тис @koshychok
- Віктор Лазарович 9872 @viktor_tymbochka
- Віталія Хацевич 8121 @english_with_vitalina
- Володимир Куртяник 7335 @kurt_899
- Діана Бухвак 6959 @diianessa20
- Наталя Паланиця 3220 @naataiia_voiodumyrivna
- Валя Сковронська 1300 @vvalyaa.a
- Світлана Дігтяр 1213 @cryiiyo
- Тетяна Николайчук 158 @stydentochku_15
- Богдана Юрків 88 підписників @__mozgopravu__
Ректор Ігор Цепенда вручив переможцю конкурсу Данилі Чвируку памʼятний приз та привітав всіх успішних блогерів, які прийшли на зустріч.
Ректор підкреслив, що всі вони досягли великого успіху, оскільки є популярними у тисяч людей, що є ознакою справжнього професіоналізму у справі розвитку власних соціальних мереж.
«Ми долучаємо до наших проєктів найкращих, щоб ви сформували своє нове бачення. Нам цікаво почути вас та задіяти в ті програми, які є затребуваними та актуальними на сьогодні», – підкреслив Ігор Цепенда.
Після цього відбулася дуже цікава дискусія про піар, комунікації та промоційні потужності (персональні та корпоративні). Участь у зустрічі зі студентами взяв також директор з комунікацій (PR) Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами Михайло Шуранов. Михайло, розбудовуючи та захищаючи репутацію великих міжнародних та національних компаній в Україні, створив власну ефективну методологію роботи з цільовим іміджем серед різних громадських груп. Він працював директором з комунікацій (PR) McDonald’s Ukraine, Київстару, Укртелекому, Смарт-Холдингу , Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами.
Сьогоднішній обмін досвідом та ідеями може стати корисним інструментом для подальшого розвитку як кожного з топ блогерів, так і промоції Університету в цілому.
Від Університету студентам-блогерам було запропоновано рекламну інтеграцію, доступ до всіх потужностей Університету та можливість розвивати їхні таланти у Комунікаційній креативній лабораторії ПНУ з перспективою подальшої діяльності та промоції власних послуг та продуктів.