Сьогодні з лекцією-дискусією на тему «Розвиток студентського підприємництва» до Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника завітав директор центру студентського підприємництва університету Східної Англії, викладач кафедри менеджменту в інформаційних технологіях Фінбар Картер. Перед початком заходу він зустрівся з ректором Університету Ігорем Цепендою, першою проректоркою Валентиною Якубів та доценткою кафедри управління та бізнес-адміністрування Іриною Григорук.
Ректор розповів гостю про Міжнародний центр зустрічей студентської молоді України і Польщі в селі Микуличин на Прикарпатті та Міжнародний науковий центр «Обсерваторія» на горі Піп Іван. Поділився ідеями щодо проведення з партнерами з Англії спільних проєктів, стартапів та хакатонів, які є дуже популярними серед студентів. Також він поінформував гостя про освітню соціально-реабілітаційну програму для ветеранів війни «Віднайди себе!».
«Хочу подякувати за підтримку нашого Університету вас особисто та університет Східної Англії! Це для нас дуже важливо і додає сил», – зазначив ректор.
Після зустрічі відбулася лекція-дискусія для студентів. Фінбар Картер поділився досвідом та практикою Великої Британії у сфері розвитку підприємницьких ідей. Протягом лекції він детально розглянув стратегії успішного запуску та розвитку студентських проєктів, вказавши на ключові аспекти, які варто враховувати на шляху до успіху. Крім того, вислухав, що цікавить наших студентів, відповівши на всі питання та надавши корисні практичні поради.
Фінбар Картер також наголосив, що проведення лекцій з розвитку студентського підприємництва має велике значення з кількох причин.
По-перше, такі лекції надають студентам можливість поглибити свої знання та розуміння процесів та стратегій підприємництва. Вони дізнаються про те, як розпочати власний бізнес, які кроки потрібно виконати для його успішного розвитку та як уникнути типових помилок.
По-друге, це надає студентам натхнення та мотивації для втілення власних ідей у життя. Вони дізнаються про успішні приклади стартапів та інноваційних проєктів, що може стимулювати їх до творчого та підприємницького мислення.
По-третє, це сприяє розвитку навичок самостійності та самодисципліни у студентів. Вони вчаться розробляти бізнес-плани, аналізувати ринок та конкурентні переваги, встановлювати та досягати цілей.