Студентка ПНУ – перемогла у конкурсі есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися не можна порушувати»

    Мар’яна Перчик – студентка магістратури спеціальності «Початкова освіта» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника нагороджена дипломом переможця ІІ ступеня у Всеукраїнському конкурсі есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися не можна порушувати».

    Вітаємо переможницю та її наукового керівника – професорку кафедри початкової освіти, заступницю декана з наукової роботи Оксану Цюняк.

    Всеукраїнський конкурс есе відбувся на базі Лабораторії академічної культури молодих дослідників Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.

    Мета конкурсу: сприяти формуванню навичок дотримання академічної доброчесності, осмисленню ролі академічної відповідальності у професійному становленні, популяризації академічної етики та толерантності серед здобувачів освіти.

    Нагородження переможців конкурсу відбулося у рамках проведення VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід».

    Цьогоріч конференція об’єднала талановиту наукову молодь з усіх регіонів України, а також зарубіжжя – Польщі, Болгарії, Чехії, Канади, США.

    Із ґрунтовними науковими доповідями у межах пленарної частини конференції виступили провідні українські та закордонні вчені.

    Професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Оксана Цюняк у виступі зазначила, що нині проблема академічної доброчесності серед університетської спільноти є актуальною і на часі. Адже, як показує досвід, реалії сьогодення не завжди сприяють доброчесному вибору, а без якісної освіти неможливо підготувати компетентного, грамотного, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці фахівця, професіонала своєї справи.

«Без сумніву, академічна доброчесність є основою духовної цілісності та моральних цінностей особистості, міцності її характеру, а імплементація принципів академічної доброчесності безпосередньо має вплив на зміну мислення та свідомості, формування життєвих і професійних цінностей, базових компетентностей у молоді під час навчання в університеті», – додає Оксана Цюняк.