В рамках впровадження та апробації інноваційного пілотного проєкту «Всеукраїнські дебати “Довкілля та суспільство”» відбулася Всеукраїнська конференція «Хімія (і не тільки): реалії та перспективи природничої освіти в Новій українській школі», присвячена актуальним питанням природничої освіти в контексті Нової української школи. Проведення конференції є спільною ініціативою Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Громадською організацією «Брейншторм».
Привітали учасників конференції проректор з науково-педагогічної роботи Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Сергій Шарин, начальник відділу роботи з обдарованою молоддю Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Борис Кремінський, голова правління в Громадській організації «Брейншторм» Антон Євтушок.
Ключовими аспектами конференції було обговорення сучасних підходів до викладання природничих наук, зокрема хімії, з урахуванням концепції Нової української школи; розгляд перспектив міждисциплінарного підходу в природничій освіті; обмін досвідом між освітянами щодо інтеграції в освітньому процесі; аналіз можливостей використання дебатів як ефективного інструменту навчання та формування активної громадянської позиції.
Спікерами першого дня конференції були Надія Шиян, Ольга Ярошенко, Олександр Недоруб, Галина Ягенська та Костянтин Задорожний, які є провідними вчителями та науковцями природничої освітньої галузі. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника представляла доцентка кафедри хімії середовища та хімічної освіти Лілія Мідак, яка ознайомила учасників конференції з авторською концепцією підручника з хімії для 7 класу НУШ.
Другий день конференції був присвячений обговоренню пілотного проєкту «Всеукраїнські дебати “Довкілля та суспільство”». У насичених, ґрунтовних доповідях спікери Борис Кремінський, Юрій Халавка, Наталія Зима, Володимир Половський, Олексій Григорович та Антон Євтушок обговорили стратегії та методи, спрямовані на роботу з обдарованою молоддю, розглянули питання створення сприятливого освітнього середовища, індивідуалізації навчання та розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти.
Конференція стала платформою для плідного діалогу між освітянами, науковцями природничої освітньої галузі та освітніми експертами. Учасники отримали можливість ознайомитися з інноваційними методиками викладання та обговорити шляхи їх впровадження в освітній процес.