Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє

    У рамках співпраці кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедри маркетингу Хмельницького національного університету та кафедри транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету була проведена І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє».

    Вона спрямована на обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій і управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій та створенню конкурентних переваг у цифрову епоху.

    Напрямки роботи конференції:

  1. Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій
  2. Менеджмент і логістика: сучасні підходи та виклики
  3. Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві
  4. Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність

    З вітальним словом від кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника виступив доктор економічних наук, професор Іван Благун.

    Спікерами були:

    Саміран Сур – Assistant Professor Department of Management and Business Administration, Aliah University, Kolkata (Індія) «Future of NLP( Natural Language Processing) in Marketing»;

    Марія Пархоменко – доцент кафедри нової та новітньої історії з фокусом на історію Східної Європи Університет Фрідріх-Александр Ерланген-Нюрнберг (Німеччина) «(Не)видимі. Примусові робітники з України в Ерлангені: досвід виставкового проєкту»;

    Володимир Гайдар – директор Палацу Потоцьких «Простір Інноваційних Креацій «Палац» (Україна). «Сталий розвиток через залучення креативних індустрій для ревіталізації об’єктів культурної спадщини»;

    Оксана Голубовська – PPC Group Head «OM OMD Group» «Діджитал маркетинг та як ефективно використовувати його можливості у сучасних умовах»;

    Оксана Дідик – науковий асистент Інституту кроскультурної комунікації та регіонознавства Копенгагенського університету (ToRS). «Перспективи особистого брендування політичних діячів в автократичних політичних системах Середнього Сходу»;

    Яна Бойцова – головна координаторка розробки Стратегії культурного розвитку Одеси, співзасновниця ГО Піксельовані Реальності. «Стратегія культурного розвитку Одеси»;

    Андрій Жумела. Android Developer в компанії stfalcon. «Штучний інтелект і персоналізація маркетингу: новий вимір взаємодії з клієнтами».

    Учасники мали змогу подати до друку наукові статті та тези у рамках конференції.