До дня маркетолога кафедра менеджменту і маркетингу в рамках гуртка «Marketing» на чолі з керівником гуртка, професором Іваном Благуном організовує серію подій з маркетингу.
На основі договорів про співпрацю кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника до заходу були долучені кафедра маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедра маркетингу Хмельницького національного університету та кафедра транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету.
Спікерами стали Наталя Пірус, тікток-маркетолог, співзасновниця тікток-агенції «Nolli» та тікток-проєкту магазин «Магазин», студентка освітньої програми «Маркетинг» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Тема її доповіді: «Секрет успішного тіктоку».
Також виступила Ірина Стецевич, CEO та засновник бренд-маркетингової агенції aprostir.com. Її тема: «Як народжуються бренди».
Студенти мали можливість прослухати цікаві виступи, та поглибити свої знання у сфері маркетингу.