Доцентка ПНУ взяла участь у Всеамериканській вчительській конференції Шкільної Ради при УККА

    Доцентка кафедри початкової освіти та освітніх інновацій Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Соломія Ушневич взяла участь у Всеамериканській вчительській конференції Шкільної Ради при УККА, яка відбулася в Огайо, Клівленд, Парма (США).

    Доцентка працювала в президії та виступила на нараді директорів і педагогічних дорадників. Зокрема й про те, що станом на сьогодні, пріоритетні напрями розвитку освітньої парадигми за кордоном спрямовані на дослідження стану та динаміки розвитку українського шкільництва в діаспорі, зокрема, початкової ланки. З великим напливом дітей-біженців і навантаженням на освітню систему американського шкільництва виникла потреба у посиленні міжнародного співробітництва з академічними установами України, з метою вивчення освітніх запитів українців на еміграції, вироблення методичних рекомендацій та супроводу вчителів-практиків у процесі навчання української (як рідної, іноземної чи успадкованої) мови, особливо, в початковій школі.

    У рамках конференції провели консультації щодо міжнародного співробітництва, укладання міжнародних угод між Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Шкільною Радою при Українському Конгресовому Комітеті у вивченні освітніх запитів українців на еміграції в умовах геополітичних викликів. Наголосили, що педагогічний факультет Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника може забезпечити співпрацю у вивченні та вдосконаленні змісту навчальних програм і підручників українського зарубіжного шкільництва; дослідити специфіку та зміст навчального процесу в початкових класах у школах українознавства з метою задоволення освітніх запитів українців останньої еміграційної хвилі; розробити медіапакети для онлайн тренінгів учителів початкових класів українознавчих шкіл; запропонувати допомогу при укладанні методичних рекомендацій з метою надання практичної допомоги учителям-початківцям суботніх та недільних шкіл; сприяти співпраці між національними освітніми медіа ресурсами та українськими педагогічними медіа діаспори.