Підсумкова нарада з питань виробничої (педагогічної) практики для студентів денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр»

    13 листопада 2024 р. відбулася підсумкова нарада з питань виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти для студентів ІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (денна форма навчання). Керівник практики по Факультету, доцент кафедри історії України і методики викладання історії Т.В. Галицька-Дідух ознайомила студентів та їхніх керівників, викладачів кафедри історії України і методики викладання історії Факультету історії, політології і міжнародних відносин, про вчасне і правильне оформлення документації виробничої педагогічної практики (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт про проходження практики, конспекти проведених занять у ЗЗСО, конспект виховного заходу, конспект позакласного заходу, психолого-педагогічна характеристика на учнівський клас, аналіз відвіданого заняття студента-одногрупника, індивідуальне завдання, заліковий лист результатів практики, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від закладу вищої освіти про проходження практики).

    Нагадаємо, що для студентів другого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (заочна форма навчання) практика тривала вісім тижнів, з 13 вересня по 8 листопада 2024 р.

    Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики студентами. Студенти групи СОІ–2м Святослав Боданський, Каміла Данилюк (Мошура), Роман Остащук, Мар’ян Стефанишин, Віталій Фурдига, Катерина Хацевич та ін., поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти зуміли поглибити і закріпити знання із фахових дисциплін, виробити навички педагогічної праці, удосконалити сформовані методичні уміння. Практиканти вчилися спостерігати й аналізувати уроки, творчо використовувати досвід кращих педагогів ЗЗСО. У процесі вказаної практики студенти оволоділи умінням проводити уроки та позакласні заняття і виховні заходи різних типів, застосовували нові педагогічні підходи та методики як систему цілеспрямованих дій для організації пізнавальної і практичної діяльності здобувачів освіти ЗЗСО.

    Хочеться вірити, що студенти якісно оволоділи професійним досвідом педагогічної праці, навчилися оцінювати та аналізувати дії вчителя та учнів. Сподіваємося, що здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти зуміли поглибити теоретичні знання з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань сприятимуть впровадженню передового педагогічного досвіду, вироблятимуть творчий підхід до педагогічної діяльності.