Підсумкова нарада з питань навчальної практики для студентів-заочників першого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) ОР «Бакалавр»

    1 грудня 2024 р. відбулася підсумкова нарада з питань навчальної практики у закладах освіти (ознайомлюючої) для студентів І курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) ОР «Бакалавр» (заочна форма навчання). Керівник практики, доцент кафедри історії України і методики викладання історії А.З. Королько ознайомив студентів про вчасне і правильне оформлення документації навчальної практики (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт студента-практиканта про проходження практики, десять технологічних карт уроків, індивідуальне завдання, відгук осіб, які перевіряли проходження практики).

    Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики. Студенти групи СОІз–11 Марія Бабічин, Богдан Богусевич, Наталія Васютин, Вікторія Вража, Юлія Головчук, Богдан Марчук, Євген Михайлинин, Вікторія Пальок, Анна Чіпко поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час навчальної практики у закладах освіти (ознайомлюючої) набули знання на основі вивчення навчально-організаційної структури навчального процесу у школі, вивчали шкільну документацію (план роботи школи, класні журнали, календарне планування вчителів-істориків та ін.), придбали практичні навички роботи в навчальному середовищі через спостереження за роботою вчителя, аналізували функціональні обов’язки окремих посадових осіб, зокрема вчителя історії і суспільствознавчих предметів, виокремлювали етапи уроку, форми, засоби і метоли навчання, вивчали документацію вчителя історії, тощо.

    Наприкінці наради керівник практики А.З. Королько повідомив студентів про необхідність якісного оформлення і вчасної здачу матеріалів практики як в електронній (для генерування їх у спеціально створеному гугл диску матеріалів практики студентів групи СОІз–11), так і в паперовій формі.

    Віримо, що студенти якісно оволоділи первинним професійним досвідом навчальної практики у закладах освіти (ознайомлюючої), навчилися оцінювати та аналізувати дії вчителя історії. Молодий практикант, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань вивчення передового педагогічного досвіду вчителів історії і суспільствознавчих предметів вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.