Захист курсових робіт з методики навчання історії і психолого-педагогічних дисциплін

    30 травня 2024 р. відбувся захист курсових робіт з методики навчання історії і психолого-педагогічних дисциплін студентів ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (денна форма навчання). В рамках захисту курсових робіт були сформовані три комісії, до якої ввійшли викладачі кафедри історії України і методики викладання історії та кафедри соціальної психології проф. Райківський І.Я., доц. Галицька-Дідух Т.В., доц. Дрогомирецька Л.Р., доц. Єгрешій О.І., доц. Королько А.З., ст. викл. Паска Б.В., доц. Сметаняк В.І. У своїх виступах під час захисту результатів своїх робіт 33 студентів СОІ–31 і СОІ–32 звернули увагу на аргументованість вибору теми дослідження та її розкриття, підтвердили вільне володіння матеріалом, окреслили ступінь самостійності у виконанні роботи, визначили особистий внесок (наукову новизну) автора в роботу.

    Тематика робіт виявилася різноманітною: методика навчання історії у 5–11 класах, реалізація компетентнісного підходу на уроках історії, використання інноваційних розробок та інтерактивних методів навчання на уроках історії і суспільствознавчих предметів та в позакласній гуртковій роботі (застосування web застосунків Google, коучинг-технології, штучний інтелект, QR-коди та стартапи в шкільній історичній освіті), психолого-педагогічні особливості навчальної та позакласної роботи зі школярами, тощо.

    Підготувавши візуалізовані презентації результатів своїх досліджень, студенти вміло вели себе під час захисту своїх робіт, показали чіткість, логічність, послідовність, лаконічність викладеного матеріалу. Разом з тим, спостерігалася компетентність, вичерпність відповідей молодих дослідників на запитання членів комісії, викладачів кафедри історії України і методики викладання історії та кафедри соціальної психології, своїх колег-студентів, а також етикет та культура спілкування учасників, активна кваліфікована участь у дискусії.

    Цьому передувала кропітка праця, проведені консультації науковими керівниками студентських робіт. Сподіваємося, що досвід написання такого виду робіт стане в пригоді студентам, які обрали педагогічну професію.