Підсумкова нарада з питань виробничої (педагогічної) практики для студентів заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр»

    13 листопада 2024 р. за допомогою сервісу платформи Google Meet відбулася підсумкова нарада з питань виробничої (педагогічної) практики для студентів другого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (заочна форма навчання).

    Керівник практики викладач кафедри історії України і методики викладання історії Т.В. Галицька-Дідух ознайомила студентів про вчасне і правильне оформлення документації виробничої (педагогічної) практики (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт про проходження практики, конспекти проведених занять у ЗЗСО, конспект виховного заходу, конспект позакласного заходу, психолого-педагогічна характеристика на учнівський клас, індивідуальне завдання, заліковий лист результатів практики, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від закладу вищої освіти про проходження практики).

    Нагадаємо, що для студентів другого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Магістр» (заочна форма навчання) практика тривала вісім тижнів, з 16 вересня по 9 листопада 2024 р.

    Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики. Студенти групи СОІз–2м Ірина Бордюжан, Діана Глушкевич, Марія Ковалюк, Володимир Півхлопик, Діана Павлюк та ін., поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти зуміли поглибити і закріпити знання із фахових дисциплін, виробити навички педагогічної праці, удосконалити сформовані методичні уміння. Практиканти вчилися спостерігати й аналізувати уроки, творчо використовувати досвід кращих педагогів ЗЗСО. У процесі вказаної практики студенти оволоділи умінням проводити уроки та позакласні заняття і виховні заходи різних типів, використовуючи ефективні методи і прийоми навчання як систему цілеспрямованих дій для організації пізнавальної і практичної діяльності здобувачів освіти ЗЗСО.

    Наприкінці наради керівник практики Т.В. Галицька-Дідух повідомила студентів про необхідність якісного оформлення і вчасної здачу матеріалів практики як в електронній (для генерування їх у спеціально створеному гугл диску матеріалів практики студентів групи СОІз–2м), так і в паперовій формі.

    Віримо, що студенти якісно оволоділи професійним досвідом педагогічної роботи, навчилися оцінювати та аналізувати дії вчителя та учнів. Молодий практикант – вчитель ЗЗСО, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань сприятиме вивчення передового педагогічного досвіду старших наставників, вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.