16–17 жовтня 2020 р. викладачі кафедри історії України і методики викладання історії доц. Людмила Дрогомирецька і доц. Андрій Королько в рамках проведення Крайового форуму «Освіта – енергія майбутнього. Дистанційна освіта – сучасний формат!» взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Шляхи реалізації концептуальних засад НУШ при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти» (онлайн). Його організаторами стали кафедра методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти історичного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова та кафедра всесвітньої історії та релігієзнавства історичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Виокремлено такі напрями роботи конференції: реалізація ідей педагогіки партнерства при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти; готовність учителя історії до інноваційної діяльності в умовах Нової української школи; нові стратегії та результати навчання історії в умовах Нової української школи. В науковому форумі методичного змісту взяли участь вчителі та викладачі дванадцяти закладів вищої освіти України.
На конференції, яка відбулася у формі онлайн-семінару, його учасники озвучували цікаві доповіді і повідомлення: цифровізація освітнього середовища ЗВО на прикладі реалізації проекту SMART-ТНПУ; реалізація концептуальних засад НУШ при вивченні історії в ЗЗСО: виклики та реалії; компетентнісний підхід до вивчення всесвітньої історії в НУШ; особливості навчання суспільно-гуманітарних дисциплін в умовах Нової української школи; особливості вивчення історії на тимчасово окупованих територіях Донеччини; місце та роль учителя в освітньому середовищі НУШ; формування у майбутніх учителів історії медіа компетентності; розвиток полікультурного компоненту місцевої історії; інтеграція медіаосвіти в шкільний підручник з історії як фактор формування медіаграмотності учнів НУШ; формування креативності учнів у процесі навчання історії як вимога концепції НУШ; принципи організації уроків історії в НУШ; методологічні виклики вивчення історії у контексті реалізації завдань Нової української школи; та ін.
Виступ доц. Людмили Дрогомирецької був присвячений питанню формування готовності до інноваційної діяльності як складової професійної підготовки майбутнього вчителя історії, а доц. Андрія Королька – використанню компетентнісного підходу Нової української школи і музейної практики в інноваційному освітньому просторі музейних установ Івано-Франківської обл.
Учасники семінару отримають сертифікат про підвищення кваліфікації від Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка в обсязі 12 академічних годин. Готується також збірник тез матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Шляхи реалізації концептуальних засад НУШ при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти».