Сьогодні студентка групи СОІ–22 спеціальності 014 Середня Освіта (Історія) ОР «Бакалавр» Богдана Кустрьо під час проходження виробничої історико-краєзнавчої практики у Центрі патріотичного виховання учнівської молоді імені Степана Бандери спільно з керівником гуртка Наталією Миколаївною Остапчук провели виховний захід для вихованців на тему «Скажи НІ Булінгу!»
Під час заняття студентка ознайомила вихованців з формами булінгу, і куди їм треба звертатися під час такого явища як шкільний боулінг. Вихованці були дуже активні і уважні.
Богдана Кустрьо стверджує: «Я вважаю, що тема Булінгу зараз дуже на часі, і про це треба не просто говорити, про це треба кричати, всім і вюди. Нажаль теперішнє покоління вимушене рости в дуже жорстких умовах в час війни і насильства… Саме зараз відбувається цькування української нації та українського народу – це власне і той самий булінг. Тому дітям треба знати, що таке булінг, як з ним боротися, і куди їм звертатися!
Хочу подякувати всім наставникам – керівнику гуртка і викладачам-методистам кафедри історії України і методики викладання історії, що вірите в нас і надаєте нам таку можливість, яка в майбутньому нам дуже пригодиться, саме в нашій педагогічній діяльності!»
У свою чергу віримо, що такі заняття необхідні для здобувачів вищої освіти, майбутніх вчителів історії і громадянської освіти, керівників гурткової роботи, оскільки у студентів-практикантів виточується педагогічна майстерність, екстрапольована для якісного проведення позакласної гурткової роботи. Це, у свою чергу, дозволить: підняти рівень знання, уміння і практичні навички наших студентів, отримати здобуті фахові знання про рідний край, про джерела цих знань, способи їх використання, форми організації краєзнавчої діяльності вихованців гуртків; засвоїти і поглибити теоретичні та практичні знання, уміння і навички студентів з організації історико-краєзнавчої, пошукової, музейної, пам’яткоохоронної роботи; поглибити здатність якісного проведення занять з вивчення рідного краю в гуртковій шкільній і позашкільній освіті, використовуючи сучасні технології навчання. Така підготовка не просто бажана, вона необхідна і витікає з нормативних вимог до організації освітньо-виховного процесу, безперервної історичної освіти в Україні.