На запрошення Консорціуму цифрових університетів 1–2 червня делегація Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на чолі з ректором Ігорем Цепендою разом із делегацією представників Університету Масарика (м. Брно, Чехія) на чолі з ректором Мартіном Барешем перебувала у Німеччині з метою розвитку міжнародних взаємовідносин у галузі освіти і науки з Потсдамським університетом.
Відбулись офіційні зустрічі делегацій з керівництвом Потсдамського університету – Президентом Олівером Гюнтером, віце-президентом з міжнародних відносин та збору коштів Флоріаном Швайгертом, та віце-президенткою з досліджень, дослідників-початківців та рівних можливостей Барбарою Хьоле.
Під час розмов партнери обговорювали шляхи реалізації співпраці у рамках Меморандуму про вступ до Альянсу цифрових університетів EDUC, спільний грантовий проєкт по програмі Горизонт Європа «EmpoWering EDUC for Inclusive Development of the ERA (EDUC-WIDE)» (Розширення можливостей EDUC для інклюзивного розвитку Європейської наукової платформи).
Також було узгоджено плани щодо співпраці у інших міжнародних грантових проєктах та можливості для досягнення цілей Консорціуму, які надасть спільна робота на базах Міжнародного центру зустрічей студентської молоді у с. Микуличині та Міжнародного наукового центру «Обсерваторія» Прикарпатського та Варшавського університетів.
У рамках програми першого дня візиту ректор Ігор Цепенда також мав нагоду зустрітися з професором Матіасом Штайнмецом – провідним фахівцем знаменитого Потсдамського астрофізичного інституту Лейбніца. Вони обговорили перспективи Міжнародного наукового центру «Обсерваторія» Прикарпатського та Варшавського університетів в контексті сучасних напрямків дослідження космосу.
Для членів делегації Прикарпатського національного університету імеін Василя Стефаника, зокрема, команди фахівчинь Проектно-освітнього центру «Агенти змін» ПНУ на чолі з директоркою Центру, доценткою кафедри фінансів Світланою Кропельницькою та студентів Університету, не менш продуктивними були зустрічі-тренінги у рамках програми підготовки і реалізації стартапів — від науки до бізнесу. В останній день візиту викладачі та студенти займалися груповою роботою. Під час воркшопу «From PhD to Innovator» працювали в командах над Design thinking.