Пізнавальна праця студенток у лікувально-оздоровчому комплексі «Верховина»

    Студентки уже сьогодні третього курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» Інеса Зітинюк та Марія Тринчій після успішної здачі літньої заліково-екзаменаційної сесії на запрошення Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» працювали вихователями у другій зміні (22 червня – 12 липня) лікувально-оздоровчого комплексу «Верховина», який знаходиться в однойменному населеному пункті Верховинської територіальної громади.

    Табір створений з метою реалізації права кожної дитини на повноцінний відпочинок, задоволення інтересів і духовних запитів відповідно до індивідуальних потреб дітей. Всі дні в таборі були насичені цікавими заходами, екскурсіями та походами.

    У загоні «Вогник» під керівництвом Інеси Зітинюк та Марії Тринчій перебувало 29 дітей з м. Київ віком від 11 до 14 років. Вихованці із задоволенням грали в ігри, на високому емоційному піднесенні брали активну участь у цікавих, веселих, різноманітних та незвичайних конкурсах. Протягом зміни для вихованців загону організовані цікаві екскурсії та поїздки: екскурсії до музею «Сироварня» та оглядової вежі у смт Верховина, екскурсія до Літературно-меморіального музею Івана Франка у с. Криворівня, поїздка в м. Яремче до «Стежки Довбуша».

    Інесі Зітинюк та Марії Тринчій вдалося знайти підхід до кожної дитини, отримати хороший досвід в організації неформальної та інформальної освіти. Звичайно, ця праця спрямована на конкретну професіоналізацію та збільшує можливості самореалізації майбутніх керівників гуртків та учителів, є містком для формування в майбутніх керівників гурткової роботи і учителів педагогічних вмінь і навичок, що сприяють розвиткові професійних якостей педагога, потреби в педагогічній самоосвіті. Вона враховує знання, отримані студентами під час читання на І і ІІ курсах дисциплін «Методика виховної роботи», «Організація позакласної гурткової роботи», «Вступ до спеціальності», «Методика навчання історії», «Історичне краєзнавство, музеєзнавство», «Педагогіка», «Психологія», а також знання здобуті під час навчальної практики в закладах освіти (ознайомлюючої) та виробничої історико-краєзнавчої практики в закладах позашкільної освіти.

    Віримо, що студентки Інеса Зітинюк та Марія Тринчій і надалі ефективно впроваджуватимуть свій досвід позакласної і позашкільної гурткової роботи, якнайкраще використовуватимуть набутий досвід праці. Це створить сприятливі умови для їх подальшого розвитку, закріплення і удосконалення педагогічних вмінь, сформованих у процесі попереднього теоретичного та практичного навчання у виші.