5 лютого 2024 р. на базі практики – Івано-Франківського обласного відділення Малої академії наук України – відбулася нарада з організації проведення виробничої історико-краєзнавчої практики в закладах позашкільної освіти для студентів ІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр», на якій були присутні студентки-практикантки денної форми навчання Надія Гайко і Роман Матіїв та заочної форми навчання Роксолана-Валентина Яворська, керівник-методист практики, доцент кафедри історії України і методики викладання історії Королько А.З. та директор Івано-Франківського обласного відділення МАН України Дерев’янко Н.П.
У вступному слові кандидат педагогічних наук, директор Івано-Франківського обласного відділення Малої академії наук України Надія Павлівна Дерев’янко розповіла про структуру і напрями діяльності закладу позашкільної освіти. Зокрема, сьогодні цей заклад позашкільної освіти виховує професійно зорієнтованих, озброєних відповідним науковим, дослідницьким інструментарієм молодих людей, які вже у школі знають своє призначення, спрямування, наукове покликання і йдуть навчатися до провідних закладів вищої освіти України, чітко розуміючи, в якій науковій галузі вони хочуть працювати. Керівники секцій Івано-Франківського обласного відділення МАН України виявляють та відбирають обдарованих дітей для підготовки до написання учнівських науково-дослідницьких робіт, створюють умови для соціального та професійного самовизначення особистості, виховують майбутню творчу та наукову зміни.
Після цього виступив керівник-методист практики Андрій Королько, відзначивши важливість проходження цієї практики студентками спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр». Проведено розподіл студентів на практику. Студентки Надія Гайко, Роман Матіїв і Роксолана-Валентина Яворська проходитимуть практику у гуртку «Історія України» під орудою кандидата історичних наук Андрія Анатолійовича Яворського.
Сподіваємося на успішне проходження студентками практики. Адже Мала академія наук України – це своєрідна класифікована скарбниця знань, де учні під пильним оком керівників гуртків, наукових керівників здобувають ази науково-дослідницьких знань, які в майбутньому пригодяться для написання наукових кваліфікаційних робіт з історії у вищій школі під час навчання в університеті.