Нещодавно Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника реалізував молодіжний хакатон. Мета заходу – допомогти молоді визначитися з майбутньою професією, познайомитися з провідними фахівцями в певній галузі, а також допомогти створити перший кейс у сфері ІТ, дизайну та освіти допоміг всім бажаючим молодіжний хакатон.
Його провели у Івано-Франківському фаховому коледжі. Модерувала цікавий і динамічний захід комунікаційна менеджерка події Ірина Скавінська.
Учасники працювали разом протягом 24–48 годин. Це була інтенсивна командна робота. Ідеї школярів та студентів трансформувалися у реальність в межах жорсткого таймінгу.
У рамках заходу відбулася панельна дискусія за темою «Освіта 2024: як реалізуватися коли ти представник молоді?».
Під час панельної дискусії свої думки представили:
– Мар’яна Циганин, заступник директора Департаменту молодіжної політики та спорту Івано-Франківської міської ради – начальник відділу молодіжної політики;
– Яна Гутів, випускниця Української Академії Лідерства;
– Руслан Братусь, ІТ фахівець компанії Volpis;
– Діана Глушкевич, випускниця коледжу спеціальності «Дошкільна освіта», вчитель історії та вихователь;
– Ірина Маланій, випускниця коледжу спеціальності «Початкова освіта», вчитель початкових класів;
– Анна Прокопів, випускниця коледжу спеціальності «Дошкільна освіта», логопед;
– Оксана Головата, Директор Приватного закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Благозаврик».
Допомогти учасникам створити перший кейс зголосилися провідні спікери в сфері ІТ:
– Представники компанії Sombra, що розповіли про технологічні тренди та інновації штучного інтелекту в IT.
– Представник компанії Coax Software, який розповів як обрати вірний напрямок в ІТ сфері, як зробити перший крок у світ ІТ та подолати виклики.
– Представниця компанії Softserve, яка розповіла та провела воркшоп про проджект менеджмент в ІТ.
Команди освіти мали можливість познайомитися з приватною гімназією «Крила», малими школами «Kaizen» та молодіжною організацією Alliance of Development.
Профільна група дизайнерів працювала разом із архітектурно-дизайнерською та будівельною компанія МБА, Максимом Бартко – засновником, архітектором, дизайнером компанії та Наталією Мартинюк, – співзасновницею StudioM3 та засновницею першого в м. Івано-Франківську шоуруму унікальних українських меблів ШУМ. Другого дня учасники весь день працювали над завданнями у воркшопах щодо залучення інвестицій до проєктів, робота над цільовою аудиторією та пошук інсайтів та структуризацією завдань у мультимедійну презентацію.
Також у хакатоні брала участь команда менторів, що допомагала учасникам виконувати завдання. Команди успішно впоралися із завданнями за допомогою менторів. Вони навчилися працювати разом для досягнення спільної мети або вирішення проблеми. Об’єднали свої зусилля та ресурси для знаходження взаємовигідного рішення. Таке співробітництво призводить до більш ефективних результатів і підвищення ступеня задоволеності всіх сторін. Також учасники використовували у спільній роботі метод компромісу.
Наприклад, дві сторони укладали угоду про те, що кожна з них отримує часткове задоволення своїх вимог, але не в повному обсязі. Ще один важливий метод, який був застосований – дизайн-спринт.
Учасники розробляли інноваційні дизайн-рішення для конкретного завдання чи проблеми протягом короткого періоду, наприклад, 24 години. Цей метод дозволив їм швидко генерувати та тестувати ідеї, щоб знайти ефективні рішення.