21 травня 2021 р. відбувся онлайн-захист курсових робіт студентів ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (заочна форма навчання). У своїх виступах під час захисту результатів своїх кваліфікаційних робіт з методики викладання історії, психолого-педагогічних дисциплін та організації краєзнавчої роботи у закладах загальної середньої освіти і закладах позашкільної освіти студенти звернули увагу на аргументованість вибору теми дослідження та її розкриття, підтвердили вільне володіння матеріалом, окреслили ступінь самостійності у виконанні роботи, визначили особистий внесок (наукову новизну) автора в роботу.
Тематика курсових робіт виявилася різноманітною: компетентнісний підхід на уроках історії; методика використання історичних джерел та художньої літератури у навчальній роботі зі школярами; цифровізація як актуальний тренд шкільної історичної освіти; навчання історії протягом життя; стандарт базової середньої освіти 2020 р. і суспільствознавчі предмети; пам’яткоохоронна діяльність в навчально-виховній роботі з учнями; комеморативні практики на уроках історії та в гуртковій роботі зі школярами; дистанційне навчання в умовах пандемії COVID-19; тощо.
Підготувавши візуалізовані презентації результатів своїх досліджень, студенти вміло вели себе під час захисту своїх робіт, показали чіткість, логічність, послідовність, лаконічність викладеного матеріалу. Разом з тим, спостерігалася компетентність, вичерпність відповідей молодих дослідників на запитання членів комісії, викладачів кафедри історії України і методики викладання історії, та своїх колег-студентів, а також етикет та культура спілкування учасників, активна кваліфікована участь у дискусії.
Цьому передувала кропітка праця, проведені консультації з науковими керівникам. Сподіваємося, що досвід написання такого виду кваліфікаційних робіт стане в пригоді студентам, які обрали педагогічну професію. А дехто зі студентів вже сьогодні працюють у закладах загальної середньої освіти, таким чином зможуть серед школярів впроваджувати окремі результати свого курсового дослідження.