Підписано договір про співпрацю з Центром туризму і краєзнавства учнівської молоді Івано-Франківської міської ради

    21 грудня за сприяння викладача Андрій Королька на кафедрі історії України і методики викладання історії підписано договір про співпрацю з Центром туризму і краєзнавства учнівської молоді Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (ІФЦТКУМ). Цей заклад позашкільної освіти під керівництвом директора Романа Дмитровича Лесюка функціонує відповідно до Законів України «Про освіту», «Положення про Центр патріотичного виховання», «Про позашкільну освіту», «Концепції національно-патріотичного виховання молоді» та інших законодавчих документів нашої держави. У своїй основі він веде історико-краєзнавчу підготовку учнівської молоді.

    Під час зустрічі Андрій Королько і Роман Лесюк обговорили предмет діяльності і мету співпраці. Наголошено на важливості впровадження та розвитку системи ступеневої підготовки фахівців за наскрізними навчальними планами та програмами, ефективного використання матеріальної бази закладів, спільного проведення освітніх і краєзнавчих проєктів, розробки навчально-методичного забезпечення за спеціальністю освітніх рівнів бакалавр і магістр 014.03 «Середня освіта (Історія)», залучення викладачів кафедри історії України і методики викладання історії та студентів спеціальності освітніх рівнів бакалавр і магістр 014.03 «Середня освіта (Історія)» для проведення навчально-практичних та індивідуальних самостійних робіт і виробничої історико-краєзнавчої практики в ІФЦТКУМ та ін.

    Відзначимо, що в ІФЦТКУМ успішно функціонують історико-краєзнавчі гуртки «Історичне краєзнавство», «Юні екскурсоводи», «Юні туристи-краєзнавці», «Екологічне краєзнавство» та ін.

    Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з Центром туризму і краєзнавства учнівської молоді Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, особливо у розрізі проходження студентами ІІ курсу спеціальності 014.03 «Середня освіта (Історія)» ОР «Бакалавр» виробничої історіиоко-краєзнавчої практики в закладах позашкільної освіти. Адже це дозволить здобувачам освіти закладу вищої освіти збільшити можливості самореалізації, мобілізувати особистісний потенціал та спонукатиме виявленню прихованих здібностей молодих педагогів, забезпечить появі новаторських ідей, загалом допоможе усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.