Підсумкова нарада з питань виробничої педагогічної практики для студентів-заочників третього курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр»

    22 березня 2024 р. відбулася підсумкова нарада з питань виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти для студентів ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (заочна форма навчання). Керівник практики по Факультету, доцент кафедри історії України і методики викладання історії Т.В. Галицька-Дідух ознайомила студентів та їхніх керівників, викладачів кафедри історії України і методики викладання історії Факультету історії, політології і міжнародних відносин, про вчасне і правильне оформлення документації виробничої педагогічної практики (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, характеристика на студента-практиканта від ЗЗСО, звіт про проходження практики, конспекти уроків з історії, конспект виховного заходу, конспект позакласного заходу, психолого-педагогічна характеристика на учня, індивідуальне завдання, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від вищого навчального закладу про проходження практики).

    Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики. Студенти групи СОІз–31 Юліан Волощук, Лілія Гадомська, Рената Гаусбергер, Юлія Павлик, Галина Хом’яківська, Діана Яковенко поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти зуміли поглибити і закріпити знання із фахових дисциплін, виробити навички педагогічної праці, удосконалити сформовані методичні уміння. Практиканти вчилися спостерігати й аналізувати уроки, творчо використовувати досвід кращих педагогів ЗЗСО. У процесі вказаної практики студенти оволоділи умінням проводити уроки та позакласні заняття і виховні заходи різних типів, використовуючи ефективні методи і прийоми навчання як систему цілеспрямованих дій для організації пізнавальної і практичної діяльності здобувачів освіти ЗЗСО.

    Віримо, що студенти якісно оволоділи первинним професійним досвідом виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти, навчилися оцінювати та аналізувати дії вчителя історії та класного керівника. Молодий практикант, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань вивчення передового педагогічного досвіду вчителів історії і суспільствознавчих предметів вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.