Підсумкова нарада з питань історико-краєзнавчої практики в ЗПО для студентів заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр»

    22 лютого 2023 р. за допомогою сервісу платформи Google Meet відбулася підсумкова нарада з питань виробничої історико-краєзнавчої практики в закладах позашкільної освіти для студентів ІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» (заочна форма навчання).

    Керівник практики викладач кафедри історії України і методики викладання історії А.З. Королько ознайомив студентів про вчасне і правильне оформлення документації виробничої історико-краєзнавчої практики в ЗПО (календарний графік проходження практики, психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, звіт про проходження практики, конспекти гурткових занять, конспект виховного заходу, психолого-педагогічна характеристика на вихованця гуртка, індивідуальне завдання, заліковий лист результатів практики, відгук осіб, які перевіряли проходження практики, а також висновок керівника практики від закладу вищої освіти про проходження практики). Цьогоріч базами виробничої історико-краєзнавчої практики стали заклади позашкільної освіти – Івано-Франківський міський Центр патріотичного виховання учнівської молоді імені Степана Бандери Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківський обласний державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді та окремі ЗПО по місцю проживання студентів-заочників.

    Під час наради зав’язалася цікава розмова і навіть дискусія стосовно умов проходження практики студентами. Студенти-заочники Діана Кушнір, Юлія Павлик, Галина Хом’яківська, Лілія Гадомська, Тетяна, Шпілька, Софія Котик, Марія Савюк, Ростислав Мужик, Максим Лосяк, Рената Гаусбергер, Анастасія Мотика поділилися своїми враженнями стосовно проходження практики. Зокрема, студенти відзначили, що під час виробничої історико-краєзнавчої практики вони зуміли поглибити і закріпити знання із фахових дисциплін, виробити навички педагогічної праці, удосконалити сформовані методичні уміння. Практиканти вчилися спостерігати й аналізувати заняття гуртків, творчо використовувати досвід кращих керівників гурткової роботи у закладах позашкільної освіти. У процесі вказаної практики студенти оволоділи умінням проводити гурткові заняття різних типів, пов’язані з вивченням рідного краю, використовуючи ефективні методи і прийоми навчання як систему цілеспрямованих дій для організації пізнавальної і практичної діяльності учнів та вихованців гуртків.

Віримо, що студенти якісно оволоділи первинним професійним досвідом історико-краєзнавчої роботи, навчилися оцінювати та аналізувати дії керівника і вихованців гуртка. Молодий практикант – керівник гурткової роботи, сподіваємося, зуміє поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних завдань вивчення передового педагогічного досвіду керівників гурткової роботи вироблятиме творчий підхід до педагогічної діяльності.